återbesök, röntgensvar o provsvar...

Då var de dax igen.. var på sjukhuset igår.. så nu måste jag ju uppdatera här lite för er som tycker de är intressant.. för även om typ ingen kommenterar så vet jag att vissa av er tycker denna blogg är mycket intressant.. så aa..

Igår på sjukhuset då, skulle träffa min kirurgläkare..

Började med att jag fick väga mig.. hade gått ner nåt kilo till men inte så jätte mycket.. sen fick jag gå in o sitta o vänta på läkaren.. till slut så kom han iaf.. satte sig bredvid mig på en stol, han var så lugn mot vad han brukar o de skrämde mig till en början, tänkta att oppps.. nu är de dåliga nyheter därför är han så lugn för o inte stirra upp mig..

Han frågade sedan hur jag mådde o jag sa att jag mådde inge vidare men att de får ju gå.. han började prata om röntgen först.. att dom INTE hittade ett ända fel, allt ser kanon bra ut i hela min mage o tarmar o allt.. skönt.. jag kunde pusta ut samtidigt som jag ville de skulle vara nåt fel så dom hade kunnat hjälpa mig så jag kan må bättre, men inte.. är ju skönt ändå att de inte är nåt fel i min mage o tarmar :) *lättad*..


Sen satt vi o pratade lite till o han sa att dom vet inte alls varför jag spyr o varför jag har så ont i magen, eftersom de inte finns nåt fel.. så nu tänker dom inte leta mer.. känns skönt men samtidigt oroligt.. för varför har jag då ont?.. det är det inte nån om kan svara på och nu lämnar han mig i ett år.. alltså jag ska inte träffa honom på ett år, om jag inte får ont eller börjar spy ännu mer, då måste jag höra av mig dit..

Han tyckte jag såg ut som en helt annan människa och tycker jag gått ner kanon bra, han var så glad :) O visst jag ser väl ut som en annan människa kanske.. i andras ögon? Men inte i mina.. men men de kommer väl det också? :O Jag hoppas på det iaf..

Skulle sluta med mina två järntabletter också.. *kul*.. bli av med två av alla mina andra hundra tabletter typ :P (näe da har bara ett rjugo tal om dagen) haha.. alltid nåt iaf att slippa två.. ska nu bara ta dessa när jag har mens.. :)..

Sen skulle ha remissa mig redan nu till ett annat ställe.. vad de e för ställe ska jag inte gå in på.. men de kändes bra o de kändes som jag hade vunnit på lotto när jag gick från läkaren.. samtidigt som de kändes tungt o depprimerande..

Fick ju även veta att min vätska i magen inte var infekterat eller nåt.. så de var ju skönt det också, kan låta som de bara e possetivt hela tiden nu.. men för mig är det inte det.. nån som förstår om jag säger att jag hellre vill dom hittar ett fel på mig? :O Aja..

De var iaf de som hände på sjukan igår, nu är de bara att invänta tid för den andra remissen.. så nu ska jag bara kämpa o kämpa med livet.. försöka hålla mig lite frisk och kunna jobba mina få procent.. fram tills de e dax för nästa operation.. shit..

Annars är det bättre med min förkylning och bihålorna o allt det, pencilinen har hjälpt så nu är det mest en jädrans hosta o slem kvar..


Aa de var allt för denna gången, vi ses väl snart igen, för i denna sjukstuga dröjer de inte länge tills nåt nytt dyker upp :/


Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Fia

jag förstår när du säger att du hellre sett att dom hittat ett "fel" även om det låter hårt... men då vet man vad smärtan o allt jäkligt man mår dåligt av beror på... lite lättare att hantera isåfall.... Kram

2009-04-03 @ 12:56:46
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Tessan

suck när det har ej hittat nåt- ändå får man ont. det gör jag med. plågsamt!. mm

2009-04-03 @ 19:11:02
Postat av: S

Hej,

Hittade din blogg när jag googlade på falsk hjärntumör. Har nämligen nyss fått reda på att jag har IIH. Är det vad du också har? Vart i din blogg kan jag läsa om det?

2009-04-07 @ 09:56:55
Postat av: Svar till S

Hejsan S..



jasså ojdå så man kommer till min blogg när man söker på det, de var ju lite roligt..



Ajdå de var inte kul att höra att du har det, ja jag har IIH :( SUCK.. jag har inget sceiellt jag skrivit om det tror jag, läs igenom mina inlägg så står de nog lite varstans.. har itne skrivit så mkt i denna bloggen, så läs o se vad du hittar.. önskar dig lycka till.. kram

2009-04-07 @ 10:36:57
Postat av: Svar till Tessan

jao de e plågsamt, hatar det.. men men bara o bita ihop o försöka leva ett någerlunda bra liv..

2009-04-07 @ 10:37:46
Postat av: Svar till Fia

jo precis de är precis så jag menar, vet man vad smärtan beror på är de lättare o "acceptera" den o så... kram

2009-04-07 @ 10:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0