Doktorn och tandläkaren...

Hej hej...

Har inte haft ork att uppdatera här.. är så hemskt slut hela jag.. nästan så det är otäckt.. eller ärligt.. det är otäckt.. aldrig någonsin kännt mig såhär trött och hängig...

Men iaf.. igår började morgonen med att jag åkte till doktorn igen..

Fick träffa honom och han tyckte jag inte var alls pigg.. har skakningar, är trött, har väldigt lågt blodtryck, klåda över hela kroppen (allergisk reaktion över pencilinen).. så jag skulle sluta med pencilinen kom vi fram till och fortsätta att äta höga doser av kortisoner iaf veckan ut.. och äta dubbeldos av mina allergitabletter för att få bort all klåda.. blev även sjukskriven månaden ut.. tråkigt värre, men denn gången känner jag själv att jag absolut inte skulle klara av att utföra mitt arbete då jag är sån här i huvudet..

Ständigt lock för öronen också, nån som vet hur man kan få bort det??

Om jag inte blir bättre så ska jag söka läkare igen.. jag är ju helt utmattad o yr o känns som jag går i en ständig dimma hela dagarna.. men de var iaf vad läkaren sa så nu får vi se hur det blir...

Efter doktorn så var de bara att sätta fart på benen o bege mig direkt till tandläkaren.. *skräck*..

Började med att vi bara satt och pratade lugnt om alla mina mediciner o sån.. o tog röntgenbilder.. ont som fan gjorde det att ta bilderna, då jag har så liten munn så dom skavde som fan men de gick iaf..

Sen snackade vi lite iaf och det gick bra.. sen tryckte hon på knappen så stolen åkte ner.. jag började genast skaka, tårarna bara sprutade och jag var mer lr mindre hysterisk.. så började hon iaf kika och så.. tog bort tandsten o sen fick jag två nya tider.. eftersom jag spyr så mkt så var mina tänder inte alls bra.. så nu blir de väl o springa hos tandläkaren.. suck.. hatar det.. de e verkligen skräckupplevelse.. men men de får ju gå det också.. dyrt är det också för den delen :( men men...

Det var nog vad jag hade att uppdatera med för tillfäller..

Ha de gott

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Mikael Samuelsson

Hej hej!

Nu har jag suttit läst din blogg.Ska jag va ärlig så fastnade jag mer för "sjukhusbloggen"

Mkt du har gått i genom. Hoppas du får vara frisk snart.

Jag har vart me om en del sjukhus jag me,me en del operationer o mkt sjukhusbesök, så förstår lite vad du har gått igenom.

Ha det bra! Kramar Mikael (mickey80 från happypancake.

2009-04-23 @ 19:59:25
Postat av: Svar till Mikael Samuelsson

Hejsan!

Jasså jao den e kanske intressant o läsa, inte vet jag :) ler.. men kul du tycker det iaf... mjo jag har gått igenom en hel del.. tyvärr verkar de aldrig ta slut känns det som...



jaså varför har du varit med om mkt sjukhus och perationer då?..



Tack för du skrev en liten kommentar :) Kram

2009-04-24 @ 12:08:01
Postat av: Mikael Samuelsson

Hej!

Skriver en kommentar här trots att jag såg att du skrivit en nu, jobbigt att du råkat för bakslag.

Ja du, min njure pajade när jag va 16 år så behövde en ny. så har gått på dialys o gjort en njurtransplantaion. så det har blivit mkt sjukhus för mig me. Det där me bakslag e väl värst,då känns det tungt. men för mig att har det slutat bra (än så länge) kanske inte kul för dig o lyssna på när du har fullt upp me ditt eget o tänka på.

Men hoppas du slipper allt elände snart o det inte blir värre i helgen.

Kramar

2009-04-24 @ 23:56:05
Postat av: Svar till Mikael Samuelsson

Hejsan!

Jao men de e basra o skriva o kommentara.. ler.. rligt o läsa som sagt..



Uscha då det låter ju absolut inte roligt det där du :( Nen du mår bra nu?



Mjo jag hoppas bara tt allt ska vända en dag på mig.. men verkar tyvärr inte göra det o dom efter dom kommer att dom inte kan gölra mer .. :( Nu får vi se vad läkarna säger idag..



Kram

2009-04-25 @ 08:40:58
Postat av: Mikael Samuelsson

då fortsätter jag nu då:) ler

Jo då jag mår bra nu. men har ju som sagt vart ett helvete. o sen har det jobbigaste vart att komma tillbax till samhället om du förstår va jag menar.



Skönt att du fick lite positiva svar idag. hoppas det kan fortsätta göra det.

men en liten fråga bara.

har läst det mesta av dina blogg. men datum är inte min starka sida.

när började allt detta?

kramar

2009-04-26 @ 02:17:28
Postat av: Svar till Mikael Samuelsson

Det låter bra det :) ler..

ah okeye.. usch da din stackare.. var de njurtransplation du ahde gjort?..



jag fick sjukdommen början på 2005¨



kram

2009-05-12 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0