Provsvaren..

Hejsan..

Jaha då har dom ringt från doktorn och mina provsvar hade nu kommit, näsprovet dom tog visar possetivt, rätt konstigt eftersom jag precis gått på pencilin för bihålsinflammationen.. men men.. nu har jag iaf nåt i näsan? Eller vad man ska säga?.. fast jag äter ju pencilin igen så det borde ju ta bort denna bakterien?

Väntar på att läkaren ska ringa igen, eller ja till mamma.. för det var sköterskan som ringde o berättade för mamma om mina provresultat så nu skulle sköterskan gå in och prata med doktorn om mina problem, hoppas hon tar upp om min yrsel, lock för öronen, klåda.. jao allt igen.. så får vi se vad han säger om det hela..

Undra om jag är frisk så jag kan gå och jobba på Torsdag? :O Hoppas det..

De var allt för nu.. uppdaterar när jag vet mer sen..

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0