Sjukhusstuga nr 1

19.45

Hej hej..

Glömde uppdatera hör förr förra veckan då jag var sjuk igen, gonomförkyld o bihålsinflammation o röd i öron o hals.. fick pencilin o sen gick de över lite grann o tre dagar efter pencilinen tog slut så blev jag dålig igen.. super förkyld o ont i luftrör, hals, bihålor o allt.. så varit rejäl dålig här..

Bor hemma hos mamma o pappa för tillfället då jag inte orkat göra något själv och varit jätte yr o ingen balans särskilt på kvällarna..

Började i tisdags blev jag sämre, var hos min "vän" o sov där.. han tyckte jag var varm o trodde jag hade feber men näe då sa jag.. jag har aldrig feber.. (äter ju febernedsättande dagligen så får aldrig feber typ.. högst 37,6 o då känns de som jag har runt 38 i kroppen) men i af.. åkte hem från honom på onsdagsmorgonen.. hade feber när jag kom hem.. över 39 grader.. shit han hade rätt tänkte jag.. ringde jobb o sjukskrev mig *typiskt*.. vågade inte sova hemma så sov hos mamma o dom o blev värre..

Sen har jag varit yr o konstig o feber har pendlat mellan 38 -39.. först idag jag orkat vara uppe mer.. men iaf ringde vi läkaren igår o han sa att jag skulle komma som idag då.. tur var de för idag på morronen vaknade jag o de bara tjöt i hela rummet när jag andades.. obehagligt.. mina astmamedeciner o allt hjälpte inte..

Nu är de mat här o vi ska se på idol.. fortsätter min uppdatering senare ikväll eller imorgon..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: sylvana

Ja det e bara att fortsätta att blogga, jag läser varje dag.

/Sylvana

2009-04-17 @ 23:09:06
Postat av: Svar till Sylvana

Tack :) vad kul du e inne o läser massa.. o att du börja kommentera :) det uppskattas verkligen

2009-04-18 @ 13:22:40
Postat av: bbellahh

Idol ? Du menar väl Talang ? Idol börjar ju i höst :)

2009-04-18 @ 16:55:49
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Svar till bbellahh

hahaha jao klart jag menar talang.. skratt.. som sagt jag har varit väldigt sjuk o min hjärna har inte tänkt klart o så.. hihi.. kram

2009-04-19 @ 09:15:40
Postat av: Jill

det lät jobbigt...uscha...hoppas du mår bättre nu...kram

2009-04-19 @ 11:53:23
Postat av: Svar till Jill

Jao de e jobbigt, lite bättre är det men inte mkt tyvärr

2009-04-20 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0