Sjukvårdsupplysningen..

Tjena tjena... då var man här o kladdar igen...

Fick ringa sjukvårdsupplysningen förrut.. börjar bli otäckt då jag tappar känsel o känner mig bortdomnad i ansikte o över inprencip varje ställe på kroppen.. det kommer och går.. på olika ställen.. så vi ringde in iaf.. bättre att ta de säkra före det osäkra.. detta trodde dom inte var nån biverkning, för de var inget vanligt man kan få..

Men efter ett lååångt samtal kom dom fram till att jag behöver söka upp akuten om det blir värre ikväll, men trötta som vi är på sjukhus så avvaktar man in i de sista (och det sa hon att vi kunde göra om de inte blev värre)...

så vi kom fram till att om jag är lika dan imon så ska jag söka upp jouren här i Nybro i morgon, så jag får väl göra det och se vad dom säger om det hela..

Nu är det bara att hoppas att det inte blir värre under kvällen... så får vi se..

De var nog allt från mig för tillfället...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0