Suck..

Hej hej igen... blir mkt skrivande nu..

Nu har sköterskan ringt igen.. egentligen inte så mycket att säga mer än att jag ska ha koll efter utslag och om jag får svamp eller liknande i munnen så ska jag få mer mediciner mot det..

Jag ska fortsätta med kortisonet.. 10 tabeltter om dagen så länge jag äter min penclin.. suck.. trodde jag skulle få slippa kortisonet snart, men men de blir ju ett antal dagar till..

Min sjukskrivning kunde hon inte svara på utan jag ska ringa läkaren imon på hans telefontid igen och disskutera detta, förmodligen blir jag väl sjuksriven igen.. bläää

Jag är så trött på detta helvete nu så de finns inte, men nu är de bara på att hoppas att jag snart ska få må bättre..

De var allt för nu..

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe, jag kollade allihopa som jag vet att jag tagit de senaste åren: pamol, pronaxen, ipren, panodil, ibumetin, diklofenak, panocod och citodon. Alla har de hudutlag eller nässelutalg som biverkning. Nu har jag tagit Aerius mot nässelfeber i två veckor och inte känt av mer än lite grann. Har misstänkt allergi, men det verkar det väl inte vara. Vi får se vad han säger i maj, doktorn.

2009-04-21 @ 17:29:25
URL: http://quadrifolium.blogspot.com
Postat av: Svar till Jenny

hehe jaså okey.. men de e ju skönt att du inte känt av så mkt nu ju... mjo Aerius äter jag varje dag haha.. kram

2009-04-21 @ 18:00:01
Postat av: Jill

hmm det där med svamp i munnen hur vet man att man har fått det? min kille tror nämligen att han har fått det utav någon medecin han tog för ett tag sen...kram

2009-04-21 @ 20:02:54
Postat av: Svar till Jill

det ser man sgäer dom, man får vita fläckar i minnuen o på tungan o så .. tror jag..

2009-04-24 @ 12:09:02
Postat av: Jill

okej då vet jag...kram

2009-04-24 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0