Brev från sjukhuset..

Tjosan..



Igår dök det ner ett brev från Länssjukhuset i Kalmar från brevlinkasstet, jag fick genast en klump i magen.. öppnade det och läste..

En överläkare hade kollat på mina synfältsundersökningar och såg även han två fläckar som är svarta (alltså att jag inte ser där) på det friska ögat.. ( eller de som varit friskt iaf) , så jag måste göra om undersökningarna om en månad ungefär.. för att se så att jag inte håller på eller har fått skada på vänster öga också..

Det gjorde ont att läsa, trodde inte de skulle vara så.. o Varför? Mycket tankar snurrar.. funkar inte min shunt som den ska? Riskerar jag ännu en gång att bli blind, även fast det inte ska gå när man har shunt? Har mitt tryck i huvudet höjt sig? och i så fall varför?.. jao många tankar flyger omkring..

Men men.. är bara att hoppas på att det bara var så att jag hade mer ont i huvuvdet den dagen och att de då blev fel när jag gjorde undersökningen *hoppas hoppas*

Jao de var väl de jag hade att berätta nu..

Ha en bra dag.. Kram

Kommentarer
Postat av: Erik L

aw ush :( får verkligen hoppas att det är nått fel nånstans på undersökningen.

2009-08-07 @ 18:59:22
Postat av: Svar till Erik L

Mjo vi får hoppas på det, men man vet ju aldrig.. puss

2009-08-24 @ 09:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0