Dom snodde åtta rör blod..

Hej hej..

Då var de dax för lite uppdatering här då.. fick åka iväg till doktorn idag på förmiddagen.. har haft så ont i lungan senaste veckan plus all sömnbesvär och trötthet och förkylningen och det..

Vi började med att gå in på ett rum, jag berättade som jag mådde.. att jag vart förkyld, har feber från och till, ont i ena lungan men INTE haft så ont i halsen sa jag.. jao de första han börjar med då är att kolla halsen, då ser han att den är röd och svullen.. hmm tänkte jag, den har jag ju haft minst ont i.. men men.. sen kollade han öronen och dom såg bra ut *tur de* sen pratade vi lite och han tyckte inte de lät som jag mådde alls bra så vi beslutade oss för att ta NÅGRA prover..

Sköterskan kom in.. tog fram massa saker.. aha nu sa vi göra näsprov sa hon.. shit sa jag de är ju så obehagligt.. fast det gick bra iaf.. sen tog hon halsprov som jag skulle få reda på bara tio minuter efter.. sen började hon ta blod från mig.. rör efter rör.. ÅTTA styckn blev det räknade jag ut.. shit.. det var för allt möjligt.. njurar, lever, ämnesomsättning, blodvärde, CRP jao allt du kan tänka dig.. så nu hoppas jag dom hittar nån anledning till att jag mår som jag gör..

Jao nu är de bara att invänta provsvar.. ska nog ringa på tisdag o se om dom kommit om dom inte höt av sig innan dess.. så om inte innan så återkommer jag då..

Fick föresten reda på halsprovet innan jag gick hem, det visade inte på nån bakterie vad dom kunde se där iaf =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du ingen medicin du kunde ta?/Mimmi

2009-08-27 @ 15:21:44
Postat av: Svar till (mimmi)

Hejsna



Nope ingen medecin alls.. ska invänta prvsvar och se.. o de e nog nåt virus med förkylningen så då hjälper ju inte medicin..



Kram

2009-08-27 @ 15:22:52
Postat av: mimmi

är nog samma skit som jag hade eller någonting liknade.tar ca 2 veckor innan jag blev frisk.Hoppas du piggnar till snabbare

2009-08-28 @ 14:13:37
URL: http://www.pointblog.se/?go=fibromimmi
Postat av: Svar till Mimmi

Jao fast det var nog inte de jag hade, blev frisk efter en vecka eller nåt sånt..

2009-09-15 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0