Ingen tandläkare..

Hej hej...

Skulle ju till tandläkaren igår och lovade att uppdatera här efteråt.. men de blev ingen tandläkare..

Här har man gått o mentalt förberett sig typ ett helt jävla dygn på att man ska dit.. sen när jag står borta vid affären och väntar på mamma så ringer min telefon.. dolt nummer.. jag svarar.. då är det folktandvården som säger att deras kompressor är trasig så dom kan inte laga..

Så nu får jag vänta till första september istället med att laga.. så nu vet ni de..

Ha en bra dag..
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Syrran skulle också dit och blev uppringd en kvart innan hon skulle vara där.

2009-08-06 @ 22:42:45
URL: http://quadrifolium.blogspot.com
Postat av: Svar till Jenny

okey jao de var ju nåt fel.. så typiskt när man går o är livrädd fr tandläkaren o sen äntligen ställt in sg på att gå dit.. så ringer dom :P

2009-08-24 @ 09:56:06
Postat av: Henke

(Ska läsas med tysk brütning)

Ja, men vi läkare är jü grund o botten verkliga sadister... så i våran vetskap att dü får gå och våndas ett tag till, gör våra liv mycket roligare... :p



// Dr. Drül

2009-08-27 @ 10:07:20
Postat av: Svar till Henke

hahaha du är ju bara för rolig.. skratt.. haha du fick mig o skratta massa nu.. aja.. mjo läkare e nog fan sadister.. gjort massa äckliga prover på mig idag plus att dom SNOTT ÅTTA rör blod.. taskigt tycker jag allt..

2009-08-27 @ 11:57:29
Postat av: Henke

Bara åtta små rür med blod... det var väl inget att hänga på läppen... Hade det varit jag, hade jag tagit 4 st till... bara för skojs sküll... o vem vet... kanske hade jag fått lite hemmagjord blüdpudding till på lördagn... müket gott! ;)

2009-08-27 @ 14:17:53
Postat av: Svar till Henke

näe de e ju bara åtta rör.. hahjag hänger inte läpp.. är förtillfället frvånandsvärt glad.. jag undrar varför ;)



haha ja blodpudding är ritkigt gott.. men inte på mitt blod tack :P haha

2009-08-27 @ 14:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0