Sjuk...

Dax för lite uppdatering i denna blog *peppar peppar så blir det inte så ofta längre*.. men nu är man sjuk.. känt hela veckan att nåt inte är som det borde.. varit jätte hängig, ont i huvuvdet som fan.. inget har hjälpt. och denna huvudvärk gör mig galen!

Jag sover knappt något alls om nätterna, dels pga värken och sen kan jag bara inte koppla av och komma till ro.. jobbigt värre vill jag lova..

Men så vaknade jag idag på morrnen, förkyld och ännu mer ont.. så nu har jag precis ringt jobbet och sagt att jag inte kommer och jobbar ikväll.. suck.. varför ska de bryta ut denna veckan när man har såå mycket inplanerat och mycket jobb? Typiskt är det..

Ska nog skicka ett mail till min nevrolog i Kalmar idag.. för jag klarar inte av att ha det såhär med huvuvdet.. nåt MÅSTE hända.. helst NU..

Känns ju som att något är fel, för de första för att ögonen visade att dom blivit sämre plus allt sämre och sämre sömn plus allt värre och värre värk.. är de nåt fel på shunten tro? Eller vad kan de vara? Jao jag vill gärna ha ett svar som ingen direkt kan ge.. men dom måste ju ta och kolla upp det tycker jag..

Jao de var nog allt för gnälliga mig :P

Kram Kram TucciT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä ush stackare låter ohållbart :(

2009-08-24 @ 20:04:55
Postat av: Svar till (Erik L)

Jao jag är ohållbar känns det som.. suck..

2009-08-25 @ 08:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0