Tandläkaren *2

Hej hej...


Har helt glömt bort att jag skulle uppdatera här om tandläkaren för typ några veckor sen eller nåt haha.. men men bättre sent än aldrig antar jag... ;)


Jao jag skulle ju rotfyllt när jag var där, fick lugnande tablett innan men denna hjälpte inte så dom lagade "bara" ett hål.. usch.. skräcken försvann typ ingeting så det blev en plåga.. sen fick jag en ny tid för rotfyllning.. den tiden var i tisdags..


Fick TVÅ lugnande tabletter istället och det hjälpte bättre.. så med stolthet kunde jag gå därifrån efter att ha börjar rotfylla och det gick jätte bra.. jag var avslappnad och det gjorde inte så ont.. så tabletterna hjälpte med dubbeldos och det är jag glad för.. annars skulle jag aldrig klarat av det...


Så nu återstår det i januari att slutföra rotfyllningen och sen har jag två hål kvar att laga.. 


Fick även veta i tisdags att min tandläkare ska sluta :( Hon ska börja i Kalmar på ett ställe istället.. så jag ska få mammas tandläkare och testa med.. och min tandläkare ska prata noga med honom hur rädd och vilken skräck jag har.. sen ska jag själv prata med honom när jag ska dit i Januari..

Annars om jag ville så får jag "följa" med min tandläkare in till hennes nya jobb, men jag testar med mammas först så får vi se hur det går..

usch o fy för tandläkare, men tack och lov för lugnande..

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du Joanna, eller är det fler som ska sluta?

Fast du kanske inte ens går på Folktandvården föresten...



Det kommer att gå bra!

2009-12-10 @ 21:44:49
URL: http://quadrifolium.blogspot.com
Postat av: Svar till Jenny

Aa jag har Joanna och hon är fan skit bra, så får se hur de går me den andra...

2009-12-11 @ 08:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0