Doktorn...

09.57

Hej Hej..

Sitter här jätte hungrig o jätte ont i huvudet.. har varit fastande sen tolv i natt..eller aaa sen tidigare än tolv eftersom jag la mig rätt så tidigt igår o somnade snabbt :D 

Dom ringde nämligen från sjukhuset igår o sa att jag behövde åka till doktorn idag o ta en massa prover.. är såna där prover om mina näringsvärden o allt sånt.. sen ska jag till sjukhuset imon efter jobbet och snacka med den läkaren som gjort min magoperation.. ska bli spännande o se vad han säger.. skriver mer imon eller så :)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Theres

Hej.

Hur mycket vägde du när du fick ta operationen? Hur går man till väga för att få den?

Jag har prövat allt möjligt nu för att gå ner i vikt , men inget tycks lyckas..Jag väger 105 kg och är bara 167 lång..Så jag har ju kraftigt övervikt:(..Tacksam för svar...

2009-02-14 @ 21:58:53
Postat av: Svar till Theres

Hejsan!



Jag vägde 95 kilo.. 87typ när jag opereades..

jao du fpr nog gå till din husläkare eller vårdcentral o sen får den läkaren skicka remiss till sjukhuset.. tror de e så man får göra.. mitt var lite specialfall.. eftersom jag gjorde det för min andra sjukdom o inte bara för o bli smal liksom.. Kram lycka till

2009-02-15 @ 10:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0