Kul igår = Ont idag :(

10.52

Tjoho..

Hade en ritkigt trevlig o rolig kväll igår.. läs på:
www.tuccit.blogg.se (där de även ligger massa bilder :) )

Men iaf.. hade svin skoj verkligen o vaknar idag o mår inte bra alls, ska man aldrig få ha kul utan att få betala för det dagen efter? Iof jobbade jag igår också så det är det också, men ändå.. fan jag blir så less på detta.. Nån som vill ha min värk i en vecka, eller varför inte bara en dag så att jag kan få testa på hur de känns att vara som en vanlig 23-åring?

Aja skulle bara in o gnälla lite om mitt huvud ;) :P haha

Ikväll jobbar jag igen så får se hur det kommer sluta.. men vi får hoppas på de bästa..

Imon är det sjukhuset o dietiste o nevrologen som gäller.. så håll utkik för då lär de bli uppdatering här.. är rätt spänd inför morgondagen, ska bli spännande o se vad som händer o så.. vad läkaren har o säga o dietisten :D

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, det verkar ju vara så att man får ta smällen dagen efter, så jag har gjort ett eget uttryck. "Vill man ha kul får man lida pin... dagen efter.." Har Själv ont i ryggen, och har haft i drygt 4 år nu. Känns skit att må dåligt dagen efter man har gjort nått.

2009-02-01 @ 22:16:11
URL: http://quadrifolium.blogspot.com
Postat av: Svar till Jenny

Hejsan.. jo de e ju tyvärr så att man får ta smällen dagen efter eller i mitt fall ofta samma dag tyvärr... usch da har du nån skada i ryggen då eller? Mjo visst e de tråkigt o må dåligt.. fast an vänjer sig.. jag mår ju skit varj dag, men man får hålla humöret uppe..

2009-02-04 @ 08:50:26
Postat av: Jenny

Jag gjorde nån mindre lyckad rörelse under en gympalektion på gymnasiet. Ryggskott sa min läkare på vårdcentralen, skulle gå över på några veckor. Röntgen visade ingenting, vilket såklart känns skönt, samtidigt som det hade varit lättare att förstå smärtan om det hade varit nått. Fick ett kraftigt ryggskott igen ett år senare (väldigt lyckat i samband med insparken i trean... not. men jag var nog den som kom hem senast från den festen ;), runt sju på söndagmorgonen fick jag en spruta mot smärtan på akuten, blev väldigt groggy, var hemma runt åtta), blev ivägtvingad till naprapat av mina idrottslärare. Han hittade en låsning som han lyckats fixa till, men det hjälper inte. Gick hos sjukgymnast efter första ryggskottet, men det hjälpte inte. Försöker nu med sjukgymnast igen, och det känns litelite som att det nu äntligen börjar gå åt rätt håll.

2009-02-04 @ 11:20:27
URL: http://quadrifolium.blogspot.com
Postat av: Svar till Jenny

hejsna.. ajdu de låter ju inge vidare alls det.. tråkigt o ha ont är det.... hoppas de ordnar sig för dig iaf..

2009-02-05 @ 09:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0