Sjukhuset...

10.09

Hej hej...

Jag har glömt av eller inte riktigt hunnit eller orkat att uppdatera här.. Jag var ju på sjukhuset i Torsdags.. Skulle träffa min läkare som gjort min magoperation..

Började med att jag fick väga mig o mäta magen.. vågen var inte snäll o visade på nåt kilo mer än dietistens, men läkaren sa att den var en elak våg o visade ett par kilo mer än vad man vägde.. plus att jag hade två par byxor tre tröjor två par strumor o.s.v hihi.. Måttet på magen har krympt över 30 centimeter sen jag mätte mig innan operation.. så dom var jätte nöjda med allt det :) skönt.. Även alla prover var kanon.. förvånande.. men var som vi sa.. de måste vara för att jag är så super noga med alla tabletter o tillskott.. plus att jag druckit näringsdryck en vecka tyo när preoverna togs..

Sen kollade han lite i min matdagbok o tyckte självklart att jag åt alledes för lite.. o blev lite sur på mig för jag hade ätit skumbanan och cola zero.. men de e ju vad jag får i mig i drickväg haha.. han e lite speciell, dietisten tycker inte de gör nåt.. hmm jao man kan ju bli lite förvirrad.. men iaf.. får i mig alledes för lite konstaterade han också.. men hans största poblem är min kräkningar.. han tycker inte heller att jag ska behöva ha det såhär, för det är verkligen inte normalt.. Så han ska skicka remiss så jag ska få komma och göra en skicktröntgen på hela magen för o se om de e nåt som är fel kopplat eller nåt litet fel så inte allt kommer igenom. Kommer bli en väldigt jobbig undersökning, då man måste dricka jätte mkt kontrast.. o jag som knappt får i mig nått., men men de e bara o försöka o göra så gott som det går..

Hittar dom  nåt fel som dom kan rätta till så lär de väl bli o skära upp mig igen.. hemsk tanke.. men vad gör man inte liksom.. kan inte fortsätta gå ner såhär och bara spy.. är ju inte konstigt jag går ner när jag beter mig o äter ungefär som nån med anorexia ju..

Aja det var typ allt va doktorn sa.. så nu är det bara att invänta tid till röntgen.. ska även skicka ett mail till dietisten för lät som hon ville träffa mig igen också..

Nu var de allt för denna gången..

Ha en bra dag!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0