Bilder

14.40

Tänkte jag ska ta o lägga upp bilder här nu för er som kanske e lite nya ;) Lägga upp bilder månad för månad.. från de att jag gjorde magoperationen för ett år sen tills idag:) Tyvärr har jag inte skrivit upp hur mkt jag gått ner varje månad så de kan jag inte tala om för er tyvärr.. hade varit kul o veta men jag har slarvatme de.. tyvärr.. men här ska ni få se hur fin man blir med en gastrikbypass operation iaf ;)

Har försökt att ta fram bilder som är helkropps, men inte varje månad jag har tagit de.. tyvärr..

December, månaden före operationen...
 

Februari, någon  vecka efter OP
 

Mars, gud vadman tyckte man var smal ;) Haha ingenting mot nu ju ler.. Jag o brors pojkvän på bilden!
 

April, jag o lilla Lucas
 

Maj...


Juni :) Här minns jag att jagkände mig ritktigt smal..
 

Juli :)


Agusti hehe...
 

September, var nog första korten jag såg själv hur mkt skillnad de var :)
 

Oktober.. jag o kusin Bruno o min underbara mamma som stöttar o e med mig på sjukhuset ofta.. TACK
 

November, jag o lilla Mellwin, hade inge annan bild, men är ju sjukhusblogg så de passade ju bra ;)
 

December, var såå fin i min klänning :)
 

o såhär ser jag ut idag.. eller igår togs bilden..
 

Där fick ni se mig steg för steg.. vad tycker ni då? :) hihi.. tyvärr har jag ingen ny helbild, men de kommer väl så småningom :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marre

Aaa. det är riktigt stor skillnad mellan augusti och september där du skrev att du själv ser skillnaden. Gud så sugen jag blir på att ta tag i min egen övervikt och gå ner ordentligt...

2009-01-28 @ 16:49:10
URL: http://justmarvelous.blogg.se/
Postat av: Svar till Marre

tack.. jo de eväldig stor skillnad o snart får de ta stop så jag inte ska gå ner så mkt till.. men min kropp verkar inte vilja stanna..



jasså jo de e svårt o ta tag i de där me sin vikt faktiskt..

2009-01-28 @ 17:06:32
Postat av: Elin

vilken skillnad det är vännen.. du har blivit jätte fin. hoppas det stannar där det är bara.

kramiss

2009-01-28 @ 17:17:10
URL: http://zidde.blgg.se
Postat av: Svar till Elin

javisst ör de skillnad.. ler.. de hoppas jag att 38 kilo e lite skillnad iaf ;) hehe... tack så jätte mkt.. mjo några kilo till sen får de stanna :/ Kram

2009-01-28 @ 21:12:14
Postat av: Anonym

Går inte ner mer i vikt!! Det kan bli ett för stort beroende av det hela... Vill bara bli samlare o smalare.. Vad nöjd att du har gått ner så mkt.. Läste att du ville ha ett bmi på 20, om du är under 20 så är du underviktig! Tänk på det... Du har grov benstome o det skiter ju bmi:t i... Vad nöjd o håll dig ist för att gå ner mer!

2009-02-03 @ 19:17:55
Postat av: Svar till

Tack för du kommenterar men skriv gärna vem de e som skriver.. jag har inte sagt att jag vill ha bmi på 20.. utan jag fr inte gå ner till under det.. jag försöker stoppa o står nog rätt så stilla.. raser iaf inte fortfarande.. jag grov benstomme?.. joda jag kämpar ju inte direkt för att gå ner mer.. utan de e kroppen som bestämme.. jag lever som jag ska.. eller som jag kna..

2009-02-05 @ 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0