Förjävlig natt

12.34

Fyy fan säger jag bara.. vilken natt jag haft.. började igår kväll me att jag fick jätte ont.. i huvudet.. satt inne på mitt rum där de var kolsvart.. satt bara med mobilen o snackade med erik.. spydde av smärtan o blää.. till slut blev de så jag knappt såg o sen minns jag inte mer förens jag vaknade en timme efter o såg att jag inte hade sagt hej då till Erik ens.. förlåt Erik.. inte meningen.. men jag minns inget.. hade nog somnat bara sådär.. sittandes dessutom.. för sist jag minns satt jag på sängkanten o knappt såg nåt o kändes som jag skulle svimma.. sen minns jag inte mer.. men sen fick jag så ont igen när jag vaknade liggandes med bena utanför sängen pecis som jag bara ramlat ihop när jag satt.. hmm.. men sen när jag vaknade så kunde inte ligga ner så har suttit upp till sex idag på morronen.. fick tag på ulle på jobb så dom bokade in vikarie för mig ikväl.. lyckades somna nu vid åtta på morronen till nu vid tolv.. *skönt* Så kan en natt se ut om man får ett anfall på kvällen.. välkommen in i mitt liv! Så idag blir de en väldans lugn dag, då jag är helt jävla slut nu!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med?

2009-01-31 @ 15:58:33
Postat av: Svar till

Vem e de som undrar för de första?



Jag jobbar i hemtjänsten, är usk

2009-02-01 @ 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0