Del 3

Vaknade upp på Lördagsmorgonen och de var som vanligt på sukhus, prover, temp o allt sånt där.. fick börja äta lite.. eller aa dricka iaf.. sen kom läkaren, sa att han inte kunde säga så mycket för de var för komplicerat fall så jag skulle vänta tills min läkare kom tillbaka på måndagen, så jag skulle ligga kvar på sjukhuset till måndagen minst sa hna och få massa stark pecilin o det..

Jag blev jätte ledsen o han såg det o undrade om jag inte ville vara kvar.. jag sa att jag ville åka hem, att jag ville inte ligga där... så vi beslutade att jag kunde få permission från halv fem ca på lördagskvällen till ca 23 på kvällen.. då blev jag lite gladare.. kusinen fyllde ju 20 så ville ju vara med o fira henne lite i den mån jag orkade.. mina släktingar kom ju från olika ställen så de ville jag inte missa s jag åkte dit o var där nån timme, sen orkade jag inte mer o åkte tillbaka till sjukhuset..

söndagen händer de absolut ingenting, ingen läkare som kom till mig ingenting, så de var mest o bara gå runt o fördriva tiden.. eller jag låg typ isängen hela dagen o bara läste o sov.. var helt slut o hade så ont... på kvällen kom mamma o pappa in o hälsade på o sen stannade mamma till dagen efter...

Måndagen kom o jag skulle äntligen få träffa min läkare.. men tror ni han kom? näe da.. inte det.. men kom en annan läkare som hade pratat me min läkare noga om mig.. så han hade beslutat att jag fick åka hem.. jippi vad glad jag blev.. så de var bara att åka hem och se glad ut.. o vänta på töntgentid och återbesök till min läkare, vilket jag fått nu.. så nu e de bara o invänta..

De var allt för denna gången..

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

ramlar här. ser att du har massa problem och blivit stamkund hos sjukan. det gör jag med. lite pinsam men kan inte göra åt det :) Krya på dig!

2009-03-06 @ 13:08:55
Postat av: bbellahh

Usch vilken tråkig "story", hoppas verkligen att dom hittar felet. Krya på dig!

2009-03-07 @ 21:47:35
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Svar till Tessan

ramlar?.. mjo jag har en hel del problem, skit jobbigt är det.. mjo stamkund på sjukan kan man nog kalla det ja.. jaså vad ahr du för "problem" då? Tack

2009-03-10 @ 10:36:50
Postat av: Svar till bbellahh

mjo de e ingen kul story precis.. jobbigt värre.. kram

2009-03-10 @ 10:38:29
Postat av: tessan

ramlade in ditt sida som jag menade:) ja jag har mkt problem med ibs och urinvägar annat skit. som de kunde inte hittas än även proverna är inte bra. skumt!.

2009-03-10 @ 12:31:00
Postat av: Svar till Tessan

ibs??? de ltåer inte så skoj.. fins mkt skit

2009-03-11 @ 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0