Sjukstugan..

Morrn morrn...

Dax för lite uppdatering här igen.. från min lilla sjukstuga, för de stämmer verkligen.. är sjuk igen..

Började känna mig hängig i början på veckan men hade bestämt mig för att jobba alla mina dagar denna veckan o bara bita ihop.. var på mötet i onsdags o de gick okey, men mådde inte så bra efter, gick o la mig vid åtta på kvällen för tänkte så jag iaf sovit mkt tills jag började jobba på torsdagsmorgonen...

Vaknade på morgonen, helt igen teppt, kunde knappt andas, jätte ont i huvuvdet, bihålorna, öronen o halsen.. så fick ringa jobbet iaf.. så typiskt, jag var sååå arg på mig själv men de gick verkligen inte att åka o jobba.. istället somnade jag om och vaknade lite senare för att gå upp o ta på mig o åka iväg till läkaren..

Rejäl bihållsinflammation, röd o irriterad i halsen, likaså öronen.. o tjut i luftrören lite sådär som jag brukar få när jag e rejält förkyld.. de var min diagnos.. o genomförkyld.. så jag fick pencilin, hosmedicin, rinexin.. så nu käkar man ännu mer tabletter än vad man gör i vanliga fall..

Varför ska jag jämt åka på allting?

Med tanke på hur man mår med bihållsinflammation o får ont i huvudet så de bara spränger och bakom ögonen o de.. nån som haft det som vet hur de känns? :O Iaf.. tänk er då att ni har det + värre än migränattacker.. då har ni mitt symptom..

Alltså har jag bara legat på soffan dessa dagarna.. e rätt rejält kass om man säger så och igår lyckades jag sitta upp en halvtimme i sträck på HELA dagen.. de e inte mkt.. o ni som känner mig vet att jag är inte den som lägger mig i soffan o ser på film eller tv utan anledning..

Idag känns de lite lite bättre, än så länge.. ska snart gå o ta min pencilin.. De var nog allt för denna gången från mig och min sjukstuga.. eller sjuklägenhet kanske man borde säga :P

Var tvungen o gnälla av mig lite o tycka lite synd om mig själv :P haha...

Förresten är ni några som läser denna bloggen överhuvetaget? Lämna i så fall bara en kommentar om att ni läser med ert namn.. Kul o veta, annars kanske man ska lägga ner denna om de inte e nån som har intresset?

Ha de gott

Kram
 

Kommentarer
Postat av: Jill

hej jag läser din blogg både här och den vanliga...tycker så himla mycket synd om dig och dina problem...massa kramar Jill

2009-03-28 @ 13:06:28
Postat av: Svar till Jill

Hejsan.. de var kul o höra.. vore kul om du ville kommentera lite ibland me o så :)



E de Jill dom gått i min klass eller nån jag inte känner?



Kram

2009-03-28 @ 14:10:12
Postat av: Jenny

Jag kikar in då och då.

2009-03-28 @ 22:34:36
URL: http://quadrifolium.blogspot.com
Postat av: Svar till Jenny

Ah vad kul :)

2009-03-29 @ 11:08:56
Postat av: Jill

hej japp det är Jill från din gamla klass. okej ska försöka göra det lite mera..

kram

2009-04-03 @ 19:08:53
Postat av: mimmi

Jag läser

2009-04-03 @ 22:54:34
Postat av: Anonym

Jag läser

2009-04-03 @ 22:55:21
Postat av: Emma

Hej!

Jag kikar in lite då och då å ser hur det är med dig. Jag orkar aldrig själv skriva blogg så därför är jag så imponerad att du kan hålla två olika bloggar uppdaterade. =)

Kram /Emma

2009-04-04 @ 23:33:21
Postat av: Svar till Jill

Jasså ojdå har du hittat hit du också :) Så trevligt :) ler.. allt bra med dig o så?

Jaa du får gärna försöka med o kommetera oftare :) de gör de roligare o skriva :) Kram

2009-04-08 @ 09:07:20
Postat av: Svar till Mimmi

Det låter bra det :D

2009-04-08 @ 09:07:44
Postat av: Svar till Emma

Hejsan!

ah okey men de låte trevligt :) ler..



jaså hehe jag tycker de e rätt skoj o skriva bloggar :) ler..



Kram

2009-04-08 @ 09:08:24
Postat av: Svar till

ja men de var ju trevligt att du läser, ingen aning om vem det är när de ej står namn.. men men... kul du läser iaf :)

2009-04-08 @ 09:09:12
Postat av: Jill

jo då allt bra här...mmm det kan jag förstå så ska försöka göra det lite mera...kram

2009-04-15 @ 07:41:23
Postat av: bbellahh

Jag läser din blogg såklart! :D

2009-04-18 @ 16:53:15
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0