Barnmorskan o tandläkaren..

Hej Hej...

Har ju sagt i min andra blogg att jag skulle uppdatera här om hur det gick hos barnmorskan.. egentligen kan jag inte säga så mkt mer än att det är ju aldrig kul o gå o göra sånt.. o särskilt inte härromdagen.. men de är inget jag vill skriva här då de är väldigt privat, men bra gick de då inte.. nu är de bara att invänta svar och se vad som kommer hända... är lite orolig men jag TROR o HOPPAS inte det är nån fara utan att de nu försvunnit.. men tar några veckor innan jag får veta det..

Samma dag var jag ju hos tandläkaren.. skulle ta bort ännu mer tandsten.. för de första blev jag helt jävla fattig då de kostade mig 665 spänn för o ta bort tandsten.. för jäääävligt om ni frågar mig.. usch.. o ONT som fan gjorde det denna gången.. men hon var försiktig ändå efersom hon viste hur rädd jag är.. så denna gången var hon beredd på att sätta bedövning i hela käften på mig.. men de ville då inte jag.. usch.. så jag låg där o plågades o försökte hålla tillbaka iaf dom flesta tårarna för annars viste jag hon kommer lägga bedövning..

Aja fattig blev jag iaf, och fick uppleva ännu en skräckupplevelse.. uscha.. snart är de dax igen.. den 26e ska jag laga.. aj aj aj..

Nehe de var nog allt för denna gången..
Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0