Brev från doktorn..

Hej Hej..

Glömt av att uppdatera här, har varit så mycket annat..

Förra veckan damp det ner ett brev från min husläkare.. jag var berädd på detta då min mamma o pappa hade varit hos honom dagen innan o han hade nämnt att han skickat brev till mig men han hade ej velat berätta vad det handlade om då jag är över 18.. men iaf dagen efter damp det ner i brevlådan...

I Brevet var det ett brev o ett "intyg".. Det var om att jag inte får ta pencilin något mer, för jag har bakterie som visar på att jag håller på att bli resistent, så inga penciliner på så lång tid som de bara går. vilket innebär att får jag nån rejäl förkylning med ont i halsen eller luftrör o vidare och det går så ska det självutläka vilket kommer ta tid.. och jag som har så dåligt emunförsvar och blir sjuk bara jag tittar på någon.. suck.. aja vi får väl se hur detta ska gå..

Intyget var ett intyg som jag ska ta med mig så fort jag söker vård eller läkare o ge till dom.. så har tagit upp lite kopior som jag har här hemma plus att jag har lagt en i plånboken.. är ju inte alltid man kommer ihåg o lägga ner ett papper när man ska åka iväg nån stans o sånt där ju...

Så så ligger det till.. suck.. inget roligt alls, men vad gör man liksom..

De var allt för tillfället..
Kram

Kommentarer
Postat av: sylvana

Hej igen!



Det låter inte nåt kul alls att inte få ta pencilin när man blir sjuk. Oftast brukar man ju bli snabbar frisk av det, men du får så snällt ligga sjuk lite längre då. Du som så sällan e sjuk vill jag ju säga...gud va jag tycker synd om dig.



Hade inte sagt något om man sällan e sjuk..men du får ju aldrig riktigt vara frisk.. jag hoppas för din skull att allt kommer att lösa sig en dag.

/Sylvana

2009-05-05 @ 12:42:36
Postat av: Mikael Samuelsson

Hej hej!

Jobbigt o inte få ta penicilin mer. e du förkyld ofta? Det där me känner yrsel o dimma känner jag igen, gör jag ganska ofta, fast jag e så van vid det nu att jag inte orkar bry mig:P

Kramar

2009-05-07 @ 16:08:20
Postat av: Svar till Sylvana

Hej Hej :)



Nee det ska inte bli kul att man inte får äta pencilin.. jo precis jag får så snällt ligga o vara sjuk.. bara hopas att jag inte drar på mig nåt nu.. vi får se..



Nee prcis, men jag som jämt lir sjuk.. men men.. vi får väl se hur detta kommer gå..



Kram

2009-05-12 @ 17:02:31
Postat av: Svar till Mikael Samuelsson

Hejsan Hejsan..



Mjo de e jobbigt men än så länge har jag hållt mig frisk sen jag fick revet haha.. inte för att de e länge men ändå.. börjar dock bli frkyld nu så då vet man aldrig vad jag drar på migg.. suck..



Nee man vänjer sig ju till viss del som jag brukar säga..



Krams

2009-05-12 @ 17:10:44
Postat av: Henke

När inget annat funkar... går alltid bra med Selleri... :p



// Dr. Drül

2009-08-27 @ 09:54:27
Postat av: Svar till Henke

haha ja tänk om de hade vart så väl du =) du får la bjuda å lite selleri lilla dr drul

2009-08-27 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0