Dietisten..

Hej hej..

Var ju hos dietisten härromdagen, men har glömt o skriva det här :) ler..  så får väl ta o göra det nu..

Finns väl inte så mkt att säga (skriva) egentligen.. min vikt har börjat att stabilisera sig.. eller är de för jag vräkt i mig god saker senaste tiden haha.. men börjat sluta med det nu så får vi se vad som händer..

Hon hade fortfarande ingen idé om varför jag kräks hon heller.. så aa vi snackade mest lite allmänt o så.. ska inte dit igen nu utan är det något ska jag bara höra av mig till henne så får jag ny tid, men men får väl fortsätta kräkas o äta.. :P Så enkelt är det..

Jao de var väl det som de besöket gav.. med andra ord inte mkt..

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

vad knepigt att dom inte kan komma på vad kräkningarna beror på =/ det gör mig tokig... sjuksyrra som jag snart är =P känns ju inte riktigt vettigt att äta o kräkas hela tiden.... har dom gjort några undersökningar om vad det kan bero på?? eller tror dom att det är en biverkning av operation??

2009-05-12 @ 17:38:27
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Svar till Fia

Jao de är litenknepigt allting med mig.. skratt.. jopp det gör dom flesta tokiga ska jag tala om för dig..



joda klart dom har gort massor med undersökningar men allt är "normalt" så.. aa dom vet inte vad mer dom kan göra:P



Mjo visst de e ju en biverkan kan man väl säga.. men vanlgiare är att man aldrig spyr efter en sån här OP.. men jag är ju tvärtom på allt så...

2009-05-27 @ 10:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0