Lungkliniken..

Hej hej...

I Torsdags så var jag på lungklininken, har ju gått där en gång om året eftersom att jag har astma..

Det gick för en gångs skull kanon bra på sjukhuset, fick blåsa o göra test för o kolla min lungkapasitet o sånt.. sen fick vi träffa en ny läkare, verkligen jätte mysig o jätte bra läkare :)
Han kunde de mesta verkade det som, han visste till o med typ jätte mycket om min sjukdom i huvuvdet vilket inte många brukar känna till :)

Vi satt o snackade om typ allt mellan himmel o jord  kändes det som.. och han tyckte testerna vi gjorde såg helt normala ut så man kunde knappt se att jag har astma med min lungkapacitet.. o inte heller att jag är rökare. haha så jag blev jätte glad :)

Visst jag känner ju själv att jag har astma, självklart och jag har stora problem med det ibland.. men ändå.. de var ändå skönt att höra..

Så nu ska jag inte behöva gå på kontroller på sjukhuset varje år utan ska bara höra av mig om de blir ändringar eller värre och så..

Nu ska ja kila iväg till jobbet snart..

Ha en bra dag

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: mimmi

låter bra

2009-05-01 @ 12:23:02
URL: http://www.pointblog.se/?go=fibromimmi
Postat av: Svar till Mimmi

Joda, de var skönt:)

2009-05-02 @ 10:45:46
Postat av: bbellahh - allt i ett

SKönt att du slipper gå till sjukhuset på kontroller och det =)

2009-05-03 @ 12:32:32
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Svar till bbellahh- allt i ett

Mjo det ör skönt :)

2009-05-12 @ 17:12:07
Postat av: Henke

Hmm... rökare... det gör ju knappast saker o ting lättare för dig... Fy på sig... ;)



// Dr. Drül

2009-08-27 @ 09:51:31
Postat av: Svar till Henke

haha näe jag vet.. röka är inge bra men gud vad gott de är :P och de hörs ju inte på min lungor att jag är rökare iaf.. haha

2009-08-27 @ 12:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0