Heldag på Lunds universitets sjukhus..

Dax för lite uppdatering kanske..



Är fortfarande sjukstuga här hemma.. sjukskriven veckan ut som ni vet.. är helt knas i huvuvdet fortfarande.. men har tagit problemen i egna händer och trappar ner medecinen (kortisonen) för fullt, för tidigt egentligen.. men orkar inte gå i denna bubbla av dimma.. så hoppas på att det släpper snart...


På fredag ska jag till sjukhuset i kalmar och träffa min ögonläkare, som är orolig eftersom mina ögon blir värre, så får se vad hon har och säga.. nu kan jag ju iaf berätta för henne att hon får som hon ville med att jag ska göra magnetröntgen.. äntligen säger hon nog då =)


På tisdag har jag fått en massa tider till sjukhuset i Lund.. börjar med att jag ska vara på konsultmottagningen vid ögonkliniken i Lund kl 9 på morronen.. ska vara där och göra underöskningar (vet inte ritkigt vad?) men ska ta ca 2 timmar iaf.. får väl se vad dom tänkt hitta på med mig och mina ögon.. så är väl klar där runt 11 skulle jag tro?..


Vid tolv så ska jag vara på Magnetröntgen av min skalle.. tar ca en timme.. sen efter det ska dom göra en vanlig röntgen på min skalle tror jag.. så är väl klar runt halv två kanske..


Sen vidare direkt upp till neuvrokirurgen.. för vid 13.45 så ska jag göra ett ultraljud på min skalle innnan jag sen ska räffa min nevrokirurg vid 14.. sen tror jag det är klart för den dagen? Om dom nu inte hittar nåt lr kommer på nåt annat dom ska kolla när jag ändå är där.. vi får la se vad dom kommer fram till..


Kommer bli en händelserik dag, men mkt undersökningar och mycket att hålla reda på.. men det får väl gå det också, skönt att äntligen få allt gjort iaf.. och att dom kunnat sätta allt på samma dag är ju helt otroligt skönt, slippa hålla på o åka alledes för mkt fram och tillbaka till Lund..


Det är väl det som står på spel nu plus att bli av med denna dimma i denna bubbla..




Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0