Läkaren i Lund var nog arg och irriterad..

Hej hej igen..


I förgår pratade mamma med sköterskan i Lund igen.. hon är verkligen jätte bra.. hon hade pratat med min läkre där nere (sköterskan alltså) och förklarat allt hur det låg till.. så lund hade ringt till Kalmar och dom hade väl gett konstiga svar eller nåt som dom brukar göra och man hörde på sköterskn i Lund att läkaren från Lund hade blivit arg och irriterad och bestämt sig för att han ska ta tag i det hela.. så nu har HAN skickat remiss till röntgen i Lund.. bara för att det någongång ska bli av.. han verkade också tycka att allt detta var tramsigt och sjukt.. så nu tog han tag i det o de tackar jag för..


Så hoppas det snart dimper ner ett brev från Lund med tid till röntgen, skulle även få tid till duppler då (ultraljud på huvuvdet för att kolla shunten).. och så skulle dom försöka så att jag får träffa en läkare (förhoppningsvis min) och att jag kanske även skulle få träffa en ögonläkare där nere.. äntligen händer de nåt.. hoppas bara att det blir snart.. för dag har jag mått SKIT.. så jädrans ont så jag står knappt ut..


Jao de var nog allt jag hade att berätta.


Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Erik L

Fint att det äntligen verkar hända saker!

2009-10-01 @ 16:04:03
Postat av: mimmi

De är väl på tiden att du sa få komma ner och kolla upp allt.Dåligt skött av kalmar.Hoppas du får en tid snabbt nu bara

2009-10-01 @ 20:01:59
URL: http://www.pointblog.se/?go=fibromimmi
Postat av: Svar till Erik L

Jao de är jätte skönt, bara hoppas att de går snabbt nu med :) puss på dej Erik ;)

2009-10-02 @ 10:45:27
Postat av: Svar till Mimmi

Ja det är verkligen på tiden.. mjo Kalmar sköter sig tycärr inte så skickligt.. hoppas också de går himla snabbt nu..

2009-10-02 @ 10:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0