Mår skit, undra hur länge man klara vara hemma :(

Fy faaan säger jag, mår så jävla dåligt så det finns inte..


FIck åka ut till föräldrarna igår kväll, (mina luftrör är inte som dom ska, jag är genomförkyld och har hosta, svårt att andas och yr i skallen..)

Tjöt bara mer och mer och det blev till slut ett måste att ta en chockdos med kortison...

12 tabletter fick jag ta som max, men jag ville testa med hälften först, så det gjorde jag.. väntade ca två timmar om inte mer.. försökte andas o andas men de blev inte bättre alls.. så fick så snällt ta dom sista sex tabletterna, då blev det iaf bättre och jag kunde andas mer normalt, vet ni vad de e för känsla efter att ha shippat efter luft en hel dag och sedan kunna andas så man iaf inte behöver ta i för att få luft? Det är en UNDERBAR känsla kan jag tala om för er som inte vet..


Sen fick jag ta en sömntablett i hopp om att kunna få lite sömn, pratade i telefon en stund s
en så somnade jag en stund iaf.. men sen var de igång igen, hostade en massa, shippade efter andan o jao allt de där.. så legat vaken myyycket.. men lyckades somna om mot små timmarna nu på morronen och sov en stund iaf.. vakna igen vid halv tio..


Ännu svårare o andas och det tjuter i hela rummet typ, plus att det nu gör sjukt ONT när jag andas, räcker det inte med att det är svårt? Näe nu ska man ha smärta också.. detta beror på att jag fått en sjuhelvetes hosta så känns som jag hostat sönder mig eller nåt.. ajaj..


Så nu sitter man här i mammas kök.. undrar hur länge jag klarar av.. får väl ringa sjukrådsupplysningen om de inte blir bättre o se vad dom har för tips.. åhh hatar sånt här.. vill INTE vill jag lova.. men vad gör man?


Det är väl lite om vad som händer, uppdaterar om de händer nåt nytt..

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0