Ögonläkaren ringde...

Härromdagen efter att jag hade varit hos tandläkaren så var jag och mamma hos Kerstin (faster) o Tommy och fikade lite.. när vi satt och pratade så ringde mammas mobil (ovanligt faktiskt :P) när hon svarade hörde jag att det var min ögonläkare som ringde..


Hon gick ut och pratade, efter en stund kunde jag inte hålla efter med min nyfikenhet så jag hängde efter och tog ett bloss och tjuvlyssnade..


Hon ringde angående detta med röntgen och så.. hon förstod inte varför det dröjde och varför dom slussar runt oss på detta sätt som dom gör.. för hon sa att det behövs VERKLIGEN en skallröntgen, för såhär som mina ögon är nu ska det INTE kunna bli i detta skede av sjukdommen.. så hon skulle ringa ner till Lund och prata med dom.. Bra läkare är hon, hon tar tag i saker och bryr sig.. TACK


Jao de var väl de hon hade sagt typ.. så nu vet ni de :P


Är säkert vissa som undrar varför jag skriver i denna blogg och varför jag överhuvetaget har den.. men det ska jag ta och berätta för er.. jo just för att JAG ska kunna skriva av mig OCH för att mina vänner o familj o folk som bryr sig ska kunna läsa och ta del av det jag uppelver i MIN vardag.. Istället för att behöva raggla upp samma sak hela tiden så fort nån frågar och då är det lätt att man glömmer nåt eller så tror man att man redan  berättat.. så undrar folk sen varför jag INTE berättat.. just DÄRFÖR har jag denna blogg och det hjälper mig i min vardag att komma vidare.. så om det är nån som har nåt emot det... LÄS INTE då..


Kram Kram


Kommentarer
Postat av: sylvana

Det är bara att blogga på! jag läser men är inte flitig att kommentera.

2009-10-08 @ 14:08:05
Postat av: Svar till Sylvana

hehe de är bra att du är en trogen läsare iaf :) Man måste ju inte kommentera för att man är det, men blir ju lite roligare när man får respons på de man skriver o gör =)

2009-10-10 @ 06:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0