Rapport från sjukstugan..

Lite snabb rapport nu innan man måste bege sig mot apoteket och affären..

Mår fortfarande skit, är så trött så det finns inte.. aldrig någonsin vart såhär trött...

Precis vart i kontakt med min husläkare som nu ringt in åksjuketabletter till mig för att se om det kan stilla mitt illamående... yrseln kan också bero på mitt låga blodtryck, ska till doktorn imon och kolla upp detta lite mer och så han får lyssna på min andning osv.. och ska inte trappa ner mer på mitt kortison utan ta sex tabletter om dagen nu ett par dagar framöver innan jag får börja trappa ner.. jag som vill sluta med dom.. fått för mig att det är dom som gör att jag inte kan äta?!

Ska även inhandla vätskeersättning som jag ska inta var tionde minut och mäta allt jag får i mig.. suck.. man får göra som till små barn som han så fin sa..

Jao nu får vi se vad som händer, men jag fick INTE jobba nåt.. och visst denna gången håller jag med honom, för jag klarar det INTE..

Lite lägesrapport iaf.. ha en fortsatt bra dag!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: mimmi

krya på dig.vad mycket skit du ska åka på.Finns det ingen rättvisa i denna världen.kram mimmi

2009-10-14 @ 17:51:50
URL: http://www.pointblog.se/?go=fibromimmi
Postat av: Svar till mimmi

Tack, jo jag åker på allt känns det som.. finns verkligen ingen rättvisa, iaf har inte jag den på min sida :( Kram

2009-11-09 @ 13:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0