Två timmar hos doktorn..

Jaha då var de dax igen, blir mkt uppdateringar nu.. men men så är de..'

Skulle ju vara hos läkaren idag vid tio tiden, så de var bara att pallra sig dit.. träffa doktor, lät inte alls bra med min andning tyckte han, tryckte i mig 12st kortisontabletter till, sedan andas i sån där apparat igen.. tre gånger.. sen kändes det och lät lite bättre iaf..


Ska äta 12tabletter av kortison helgen också, sen äta 6st i en vecka till sen ska jag börja trappa ner.. blö.. så äckligt, vill ju ha tillbaka min matlust..


Yrseln och det tror han beror på närings/vätske brist och syrebrist.. så bara att kämpa på med mat och dricka..


Sjuksrkiven en hel vecka :( Trötta mig..


Jao de är väl det som hänt idag.. Nu blir de vila..


Kramkram



Förresten, ringde röntgen i Lund så ska ner dit om två veckor o röntga skallen, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0