Brev från Ögonläkaren..

Hej hopp... Nu händer de grejjer här...


När jag kom hem idag så låg det ett brev från sjukhuset innanför dörren.. från Ögonkliniken, fick en klump i magen att dom redan skickat ut ett brev, är ju inte så många dagar sen jag var där.. vågade inte öppna det direkt.. vet inte varför, något tog emot.. men sen öppnade jag det iaf.. och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. men jag är Bäst skriver hon iaf.. haha rätt kul att läkaren alltid skriver något med typ "Bästa Therese" i början av brevet..


Iaf i brevet skriver hon att hon kollat på min synfältsundersökning och att det visar att min förändring som funnits på mitt högra öga en längre tid har nu förändrats och blivit ännu sämre.. och att i vänster öga (de som tillkom i somras) har också blivit värre.. Hon tycker därför verkligen att det finns skäl för att göra en magnetröntgen på min skalle så det ska skickas remiss till röntgen.. och sen ska jag ock träffa min överläkare på Ögon den 23de Oktober..


Jao de var typ det de stod i brevet.. shit.. jag trodde på sig höjd att jag skulle få en tid till läkaren för att hon kollar in bakom mina ögon..men tydligen vill hon jag ska genomgå en hel röntgen.. ? Vet som sagt inte om jag ska skratta eller gråta.. jag är rädd o orolig nu, på riktigt.. vad är de egentligen som händer? :O


Iof bra att hon ska skicka en remiss, då jag ändå redan väntar på magnetröntgen och har gjort ett bra tag, så förhoppningsvis fattar dom nu att det är allvar och att dom skyndar på lite istället för att låta mig vänta tusen år till.. usch.. vad ska man tro?


Aja vi får väl se vad som händer med allt...


Kram kram från en Orolig Therese


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Låter inge vidare, tycker synd om dig med alla besvär. Men det är alltid skönt att få svar på vad som händer. Hoppas du får göra röntgen snart. Kram

2009-09-17 @ 17:57:49
URL: http://www.safunkarapa.nu
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, förstår att det är blandade känslor... och när jag känner så inför någonting så brukar jag tänka att jag hellre vet vad det är (om jag kan påverka det, leva annorlunda, passa på att göra saker som jag annars skulle gjort senare osv) än inte vet...



Men jag skall hålla tummarna för att det blir en bra vetskap! :.))



Tänker på dig!



Och tack för kommentaren inne hos mig också!:.)

2009-09-17 @ 19:13:12
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Svar till Jeppe

Tack Jeppe.. du är alltid så förstående och yssnar.. tack :) Mjo jag hoppas också på att röntgen blir av snart.. men vi får väl se.. hoppas du är bättre snart också.. du vet vadjag menar.. stgor kram till dej

2009-10-02 @ 10:50:00
Postat av: Svar till Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

joa det är så sant så.. hellre vet man ju som sagt felet så man kan leva utefter det sen, men men nån gång får man kanske veta de "riktiga" vfelet, vi får väl hoppas på det :)



Tack själv för du kommenterar, följer din blogg dagligen och tycker den är super intressant :) Kram Tess

2009-10-10 @ 06:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0