Husläkaren..

God morgon..

Yes min husläkare fick vi tag på i förgår.. inte orkat skriva här bara, men nu har jag lite tid innan jag ska sätta mig och köra till jobbet...


Ringde för att kolla så jag verkligen är en riskpasient med tanke på svininfluensan.. och det var jag ju självklart.. utan minsta fundering.. Så jag hoppas de kommer vaccin snart, för jag lär ju åka på det eftersom jag åker på precis allt annat..

Fick äntligen sömntabletter att ta nä jag ska jobba, jätte skönt.. så jag iaf då kan få min sömn.. han tvekade inte på att ge mig dom, är nog för att jag sist när jag var där berättade hur illa jag mådde tack vare mina sömnebesvär, så de känns bra iaf..



Den andra läkaren har jag fortfarande inte hört av.. jävligt dålig stil måste jag säga, ändå har man ringt och tjatat på sköterskorna, men vad hjälper det? Inte ett skit verkar de som :(



Slut för idag.. Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Dr. Drül

Så ja, så ja... flicka lilla... Nü ska dü inte klanka ned på mina fina kollegor när de är üte på en ründa golfen... Måste jü tänka på att de har det inte så lätt här i livet... Vi har ingen aning om vart vi ska güra av alla pengar vi tjänar på er stackare som är simulanter hela bünten...



Men okej... har han inte hürt av sig inom 6 månader, kanske dü ska ringa honom igen... Tänk dock på att ha en snäll röst o gärna ta med dig en sockerkaka till honom när dü besüker honom...



Ha det så bra med din tålamoden...

2009-09-13 @ 22:33:57
Postat av: Svar till Dr Drül

Flicka lilla? hehe.. jag e inte så liten som man kan tro ;) .. näe precis.. dom pengarna kan dom ju ge tillbaka för dom gör ju ingen nytta dom dät läkarna ändå arg på läkare just nu



hehe yes man får ringa varje dag och tjata men de hände rändå inget.. du får säga till dina så kallade kollegor att skräpa till sig nu.. innnan jag blir ritkigt arg :P



haha ha de bra du med Dr Drül



Krams

2009-09-15 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0