Provsvaren...

Hejsan.. har missat att uppdatera här om provsvaren, ni som läst min vanliga blogg vet ju att det har hänt en hel del dom senaste veckorna så har helt glömt bort att uppdatera här.. ber om ursäkt för detta..


Provsvaren visade INGENTING.. allt var jätte bra.. Så.. vad är felet tro? varför är jag så trött jämt och ständigt men inte kan sova?.. Det är frågan och ännu lär jag inte få svar verkar det som..


De var väl de jag hade och säga.. resten kan ni ju läsa i min vanliga blogg..


Idag mår jag inge bra, har svin ont i skallen så pecis tagit tabletter och hoppas på att dom verkar snart.. ha de så bra så uppdaterar jag här när de händer nåt nytt igen..


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0