Akut-tid hos tandläkaren!

Tjo Tjo..


I Tisdags så fick jag akut-tid hos tandläkaren, eftersom min rotfyllnbing.. eller det dom hade hunnit göra lossnade.. ringde ner till tandläkaren och fick tid bara en timme efter ungefär..


Skräcken slog mig när jag kom innanför dörrarna, tog ju inget lugnande heller eftersom dom bara skulle peta i lite i tanden så det inte var öppet in i roten..


Kommer in i rummet och hon kollar, allt hade lossnat sa hon.. sen tittade hon lite till.. hela tanden är sprucken säger hon då och petade lite.. då ramlade ännu mer sönder av tanden.. allt detta för att jag bet i en SKUM godis :O hmm..


Får se om det är något dom kan fortsätta rotfylla eller om dom får dra ut den.. det återstår och se när jag ska träffa min nya tandläkare i slutet på månden.. allt dom kunde säga var att jag skulle förbereda mig väl och ta lugnande ett bra tag innan, för det kunde bli rätt mycket värre än vad dom räknat med..


Jag blir så förbannat trött.. :( När ska min otur sluta? :(


Det var allt för nu..


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0