Från Oskarshamns-sjukhus!

Nu sitter man på sjukhuset.. imon blir det operation.. ska göra plastik på min mage..

Nervös är man och ångest har jag, men personalen verkar jätte bra och dom har även skrivit in mamma.. haha..

Kom hit ca 10 idag på morronen, då fick jag först gå till labratoriet som tog fyra rör blod från mig.. sen fick jag gå vidare upp till avdelningen.. och här har vi blivit inskrivna, pratat med en läkare, fått ett stort dubbelrum och så har vi fått lunch, men den fick jag ju tyvärr inte behålla.. suck..

Nu ska jag vänta in narkosläkaren och sen händer de inte mer idag.. opereras efter halv ett i morgon sa dom.. så alltså ska man gå o vänta flera timmar imon me.. suck.. hoppas man kan sova..

Ska ju förresten duscha två gånger ikväll så lite mer händer det ju idag :P haha.. sen duscha en gång imon också..


Så i morgon kommer väl läkaren o ska titta o rita på min mage :P

Det var lite uppdatering från Oskarshamns-sjukhus

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0