Operationen avklarad..

Operationen är nu avklarad.. själv operationen gick som tänkt.. var ganska så pigg efteråt mot vad jag brukar vara på uppvaket, fast det krävdes en del morfin vilket är ovanligt efter denna operation sa dom..

Även fått tabletter o morfin hela natten.. dom hade räknat med att skicka hem mig idag på förmiddagen, men när doktorn var här idag på morronen sa hon att jag inte kan åka hem idag eftersom jag har sånna smärtor.. däremot skrev hon bort morfinet från mig så de får jag inget mer.. får se hur de går..

Jag har verkligen blivit jätte bra bemött av alla här på Oskarshamns-sjukhus.. otroligt bra personal måste jag säga.. en ros till dom..

Feber har jag fått också, fick de redan igår på uppvaket..

Snart kommre dom o ska dra mitt drän, ska även passa på o fråga om sjukskrvningen och så då.. nu måste jag vila..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0