Snart är det dax..

Hej hej..

Idag är det dax för operation, får inte äta eller dricka nåt nu.. som det ser ut blir operationen vid halv ett.. så vid elva ska jag gå o ta mig min sista dusch o sen halv tolv ska jag få lugnande.. det behövs vill jag lova, dock ni som känner mig vet hur illa lugnande tar på mig.. suck

Läkaren har varit här och ritat på min mage :P Han sa även att jag kanske får åka hem redan imon :D Ler..

Har även mätt mig ståendes o liggandes runt magen, för jag ska ha gördel efter operationen..

Nervositeten den växer.. vill helst bara packa mitt pick o pack o dra.. samtidigt som jag är väldigt spänd, hoppas jag vaknar igen.. med en finare mage..

Det var lite uppdatering från mig.. hoppas ni andra får en bra dag..

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0