Tillbaka igen...

Hej hej.. länge sen jag uppdaterade här, har verken haft tiden eller orken men nu tror jag att jag hittat gnistan igen och jag har nog saknat att kunna skriva av mig..

Det har hänt mycket sen sist och kommer inte skriva om allt.. utan nu börjar jag från här och nu o skriver när det händer nåt..

Kan ju iof börja med att skriva att imon blir det sjukhuset, ta en hel del prover, för nästa vecka blir det operation igen.. suck.. men hoppas på de bästa denna gången.. mer om det kommer längre fram..

Hoppas ni är några som fortfarande läser min blogg.. om inte annat tycker jag ni ska börja göra de nu ;) hehe..

Ha en bra dag där ute så kommer det nog mer uppdatering snart..

kram Kram

Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Håller tummarna för dig! ;) Kramar

2010-09-28 @ 11:50:09
Postat av: Svar till Emma Nilsson

Tusen Tack!

2010-09-28 @ 15:49:12
Postat av: Jill

hoppas operationen går bra... kram

2010-09-28 @ 18:11:58
Postat av: Svar till Jill

Tack Jill, det får vi verkligen hoppas... kram

2010-10-01 @ 08:50:19
Postat av: K.

Hej,

Hittade till din blogg och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Jag har samma sjukdom som du och det vore toppen att få utbyta lite tankar med någon som verkligen förstår vad sjukdomen innebär. Skriv gärna till min mail, hoppas på svar ;) Håller tummarna att operationen går bra .kram K.

2010-10-04 @ 21:28:45
Postat av: Svar till K.

Hej.. vad kul att du tar kontakt med mig, vilken sjukdom menar du? Med huvudet? Jag skulle gärna skriva till din mail, men jag kan inte se din mail tyvärr, eftersom jag själv inte kommer in på denna mail jag har till denna bloggen.. men skicka gärna ett mail till min mail som fungerar [email protected] Kram

2010-10-11 @ 08:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0